Man har ingen talan längre

Eftersom att min 8-åriga syster fortfarande tror på tomten så var ju någon i familjen tvungen att klä ut sig, vem fick det bli undrar ju ni då förstås.. Jag, såklart. Man har verkligen ingen talan längre. Om man inte vill och säger nej så framstås man som tråkig och då blir allt kalabalik. Haha, men jag gjorde det endå och det var lite kul faktiskt eftersom att min syster i efterhand konstaterade att tomten lät som en tjej! Gud vad jag och mamsen skrattade där, nog med babblandet and Check this out

Hon har hunnit få några julklappar och hon ser fortfarande helt faschinerad ut


Ännu mer julklappar, någon hade varit snäll iår..



Sen ville Gabriella ha en kram av tomten, haha


Det slutade med att alla ville krama tomten.. Hoj oj oj


Yeaaaaah!


Jag och mamita, te quiero muchisimo!


Jag och mamsen igen. (Outfit nr 1; röd rosettklänning från gina, förra årets)



& outfit nummer 2; Mike's julklapp till mig var den rosa blusen från Sisters (urgullig)
som jag kombinerade med en svart nitkjol från Monki och mina nitklackar från Tiamo.
Ser lite "surhuvud" ut på bilden, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0