I feels so much stronger now

Hade inte så mycket tid till bloggen igår då jag satt och pluggade till mitt svenska prov som jag skrev idag. Satt med provet i ungefär 2 timmar så jag hoppas fanimig att de går bra, ansträngde mig så mycket att alla mina krafter gick upp i rök, seriously!
Asså jag är så jävla trött nu (ursäkta mitt språk) men jag har fan minst ett prov varje vecka nu! Nästa vecka har jag ett ekonomi prov som jag SKA klara galant. Måste börja plugga nu så att jag är väl förberedd, och imorgon ska vi till Högskolemässan i Älvsjö.
Jag har funderat så mycket kring studerierna efter gymnasiet och jag tror att jag faktiskt har kommit fram till några saker, de finns ju så olika alternativ som tur är. Så imorgon (på mässan) ska jag gå på ett antal föreläsningar där de informerar om de jag så småningom vill plugga, efter studenten vill säga. :)
Nu ska jag ned och hämta lite yoghurt och sätta mig och kolla på Hell's kitchen sen är de plugg som gäller, satsa satsa satsa!

Juste, satt och funderade lite kring er läsare, är det någonting ni vill att jag ska lägga till/ta bort i bloggen, inrikta mig på någonting? Berätta, det är kul och veta. Har ni frågor eller andra (vettiga) synpunkter så var inte rädda att uttrycka er! :)
Kram på er sålänge

En bild på mig från -08, festfixad make-up


Postat av: Michellini

du var caaaat i den där hårfärgen

Datum:2009-12-02 Tid: 19:14:17
Postat av: Juana

Tack tack

Datum:2009-12-02 Tid: 19:43:26
Postat av: Anonym

skulle vara roligt om du skrev lite mer om shopping o tips:)

Datum:2009-12-02 Tid: 21:25:53
Postat av: Juanita

Ja, det kan jag absolut göra! Tack för ditt tips :) Kul!

Datum:2009-12-02 Tid: 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0