Hiiiigher

Till och börja med så är jag riktigt glad, hann komma hem i tid till slutröstningen av Idol -09! Erik vann, precis som jag hade hoppats på.
Började halv 11 imorse då jag inte har individuella val i skolan på fredagar, yeaa! Halv 11 skulle Luciaföreställningen i skolan börja och pga. av mitt försenade tåg så fick vi inte komma in, riktig idiot!
Hon: Nej, ni får inte komma in nu, det är fullt och föreställningen har redan börjat.
Jag: Ja, och? Men vi kan stå upp, vad spelar det för roll? Mitt tåg var ju försenat, vad ska jag göra åt saken?
Hon: Nej, tyvärr. Du borde ha tänkt på det tidigare! Så stänger hon dörren rakt i ansiktet på mig!


Som tur är så finns det inte bara en gång in till Kulturrum i skolan, utan ungefär 5-6 stycken typ. Så vi sprang upp till övre plan och så fick vi komma in där! De bästa av allt, de som var med i "Lucia-gruppen" hade skrivit en egen låt och i den så fanns det en mening som löd såhär: "bla bla bla.. och kurderna har inget land". Alla dog av garv förutom importerna uppe på IV och SFI som tog åt sig som fan! Så jävla synd, de betedde sig som små barn! Det slutade med att polisen kom till skolan för att "kurderna som tog åt sig" vägrade gå ifrån rektorns expedition.. haha! Det där gjorde min och Michelles dag!

Resten av dagen spenderades i Kista centrum med Michelle och Sandrella, efter de mötte vi upp Mike och Harry-Boy, haha! Vi gjorde allt möjligt, kändes nästan som att vi åkte runt halva Sverige i deras ferrari, haha! Vi stjutsade Harry-boyen hem, åkte till hallonbergen, sumpan tillslut satte vi oss på Cafe 60 på SveaV.

De var min kväll/dag, nej men jag känner mig jätte seg och trött och jag har ont i fingrarna! Nej, jag skoja. Ska gå upp och lägga på mig, kolla på någon bra film tills jag somnar. Långt inlägg blev det också, woooho! Haha, god natt pussgurkor!

Fan, vad jag saknar Turkiet (Alanya).
Slänger upp några bilder! (Klicka på de för förstoring)


  

Postat av: Anonym

din skojare vem skulle inte ta åt sig när folket där säger kurderna har inget land och det är det ända dåliga folk kan säga om kurder inget annat. och förstår varför du ogillar kurder också för att dom ba har gett dig i götten och sagt bye haha asso fett synd.

Datum:2009-12-27 Tid: 03:06:59
Postat av: Anonym

Vill du veta vad som är synd? Att du har en stor jävla käft och att du skriver anonymt, stå för dig själv och din åsikt istället!

Datum:2009-12-29 Tid: 02:37:43
Postat av: sassa

anonym get a life bre

Datum:2010-01-05 Tid: 06:51:02
URL: http://shahrzad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0