godmorgon typ, haha

Dagen började med vanlig skoldag, as usual. After school drog jag och mich mich till Kista c för att käka "lunch-middag" och umgås lite. Efter kista drog jag hem och började fixa mig. Skulle nämligen till Uppsala 'n make a surprise for someone, tihi. De blev så jävla lyckat allt, jag mötte upp Sandrella i centralstationen i U-sala, sen så började vi gå mot Club V.I.P. De blev lite knas där i början så jag väntade ett tag, sen så kom Sandrella ut lite då och då. Men tillslut lyckades vi och kvällen blev bokstavligen B-Ä-S-T!
Ni får ursäkta min särskrivning men en viss person köpte lite för många drickar till mig, haha!
Aja, vi kom hem för ungefär en timme sen, vi åt lite mat och snackade skit och nu sitter vi alla i sängen och pratar medans jag och Juliana lanar. OBSERVERA RIMMET, AAAAAAAAAHAHAHA.. Driiiiiver

Puss på era håriga rumpor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0