God Jul (i efterskott)

God morgon tänkte jag säga, haha! Nej men eftersom jag inte hade tid till datan igår så får det bli nu, (bättre sent än aldrig, right) Typiskt mig att köra den där.
Whatever, mysig julafton firades hemma hos mormor och morfar! Det blev mycket julklappar och jag fick mig allt en överraskning igår! Juste, så fort jag får tillfälle så ska ni få se julklappen Mike köpte till mig, så fin! Återigen tack för den!
Efter paketöppningen kom Mike, Harun och Alex och hämtade upp mig. Vi åkte runt på skattjakt sen så somnade jag och sen minns jag inte mer, haha ne jag skoja. Nej men vi skulle kolla på Saw VI, sen slutade det med att jag skulle "vila ögonen i 5 min". Tror ni Mike lyckades väcka mig efter det? Haha, noway. Inte en chans. Vaknade upp runt 5 på natten och var skitpigg, jag väckte honom också för att jag var så jävla hype. Hahaha, så ond! :)

Imorgon blir det återigen julfirande, med hela tjocka släkten den här gången :)
Ikväll ska jag vara hemma och ta detg lugnt, dricka lite glögg, kolla på någon bra film. Om jag har tur så får jag besök lite senare, städa mitt rum och köra en tvätt. Något jag glömt?

God Jul på er iallafall! =)


Ps; Observera pojken i kulan, gullig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0