Tidsfördrift

ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig? - Upp & ned. Det har varit både bra och dåligt i olika perioder dock.
Bättre än förra året?  - Svår fråga..
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Ohja
Har du flyttat under år nollnio? - Nix, bor kvar.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Galet! Bl a, Inna Feat. Bob taylor - Dejavu
Har du kysst en främling? -  Nje

 

KÄRLEK
Har du varit kär? - Mer än bara kär, nästan besatt.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? -  Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej
Har du haft ett förhållande? Jag hade två, ett som varade från nov/dec-08 till april-09. & de andra som varade från juli-nov-09. Ska jag vara ärlig så ångrar jag de senaste, men en f.d vän lärde mig att man aldrig ska ångra någonting, utan istället lära sig av sina misstag. Jag har verkligen tagit till mig det, tack till dig, D.
Har du varit otrogen? Nej


SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/begått självmord? Ja
Har någon i din släkt avlidit? - Ja, tyvärr
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - På skoj har jag.
Varit i slagsmål? - Nja
Har gråtit på grund av kärleken? - Tyvärr

 

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Som en vän sa mig en gång, ångra aldrig någonting utan lär dig utav det.
Isåfall vad? - Ge chanser till folk som egentligen inte förtjänar de. Och ställa upp för folk som man tror/vet aldrig skulle göra samma sak för dig.
Har du skämt ut dig? - OM jag har, skojare No. 1
Har du ljugit för en vän? - Säkert, eller åtminstone inte velat berätta något.
Har du varit ute en hel natt? - I somras
Har du blivit tagen av polisen? - Hämtad rättaresagt.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Yes
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? -  Si
Gillar du någon just nu? Definitivt


SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Arlanda gymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Störiga och omogna, that's all. Hater's
Hatar du ngn på din skola? - Hata är ett starkt ord, men man kan inte tycka om allt och alla.
Har du gjort ngt framsteg? - Verkligen!
Haft alla rätt på ett prov? - Minns ett prov! Jag gick i 7:an och jag var den enda i klassen som fick alla rätt på matteprovet! Gissa hur glad jag var på en skala 1-10 (?)
Vad gör du på fritiden? - Bio, umgås m. nära&kära, mys, shop, familia osv. :)

 

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner?
- Absolut
Har du förlorat en vän? - Jag kan inte kalla mig själv för "förloraren".
Har du slagit en vän? - Jag slår inte mina vänner.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Ja, faktiskt vilket känns hur skönt som helst!
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej, men de har gått bakom ryggen på mig.
Har du ljugit för en bästavän? - Inte medvetet
Har du en vän du verkligen kan lita på? - Ja, verkligen
Har du haft en relation med en vän? - Nix


Postat av: steff

hahahah knaaaaaas xD men bra där , då är jag inte den enda hah

Datum:2009-12-26 Tid: 00:11:17
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: Frida

Tidsfördriv **

Datum:2009-12-26 Tid: 20:57:12
URL: http://Tidsfördriv ***
Postat av: Johanna

Palla lexikon, Frida!

Datum:2009-12-29 Tid: 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0