Brist på bilder..

& tråkigt inlägg, haha. Nej men det började med en vanlig chill skoldag. Slutade tidigt idag med (skööönt). Efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp sötaste Sussi. Vi började med lite mat på donken sen drog vi vidare i jakt efter julklappar. Hon hittade en massa fina saker! Jag blev sjukt sugen så i veckan är det min tur att gå på klappjakt, haha! Vi passade på att ta in på Åhlen's där man kunde slå in julklappar, så det blev asbra.
Efter det åkte vi till Byn och mötte upp Mike och Sandrella, vi drog hem till Mike och chillade med musik tills Harun också kom.
Vi var osäkra på vad vi skulle göra så vi tog ferrarin och drog till Café Alberts på B.J street där vi faktiskt satt i några timmar och bara tog det lugnt.
Kom hem för en halvtimme sedan ungefär och jag ska snart ner och hjälpa mamita med tvätten sen ska vi så småningom ta en mini-fika innan läggdags, börjar redan bli tröttis. Nej, men nu ska jag gå och tvätta bort sminket sen blir det film beroende på om jag fortfarande är trött eller ej, we'll see. Juste, ska skärpa till mig med bilderna!
Smell ya'll later, but I won't if your status aint hood!

Vår nya hit; Remedy - Little boots



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0