Äntligen jullov!

Äntligen, por fin! Mitt jullov startade igår vilket känns helt underbart, nu har jag ungefär 2 & ½ veckor på mig att vila ut, umgås med nära & kära och framförallt, mina älskvärda vänner.
Imorgon kommer dagen många har väntat på, självaste julafton! Själv har jag redan fått de flesta av mina julklappar men man vet aldrig om mamsen gömt undan någon till imorgon, tihi. Julafton firar vi hemma hos mormor och morfar i Sollentuna med resten av släkten bl a. kunsinerna, mys.

Efter avslutningen igår, drog jag hem och gjorde mig iordning och åkte så småningom till Kista centrum för att spana efter julklappar. Åkte dit själv för att kika runt vilket var galet skönt! Man kan koncentrera sig bättre, kolla runt i lugn och ro utan att någon tjatar; "är du klar snart" osv.. ni förstår min point. Efter någon timme mötte jag upp Miké, vi kollade runt lite till och sen så satte vi oss på Wayne's coffee för lite fik.
Efter ytterligare en stund så började dra mig hemåt, hade lovat mami en mys/film kväll.
Som vanligt så somnar jag när de gått ca en halvtimme av filmen, hahaha! Typiskt mig.

Ska snart åka iväg med mami och hämta min jacka som äntligen är klar. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Vi kanske hörs senare, kyss!

En glad Johanna! :)

Postat av: natta

va fin du är!

Datum:2009-12-24 Tid: 20:00:04
Postat av: Johanna

Tack du! :)

Datum:2009-12-25 Tid: 11:40:51
URL: http://juanitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0