I think i'm deep in love

Hej till och börja med! Som ni märkt så har jag haft fullt upp den här sommarn så bloggandet stod knappt med på listan that time.
Eftersom skolan startade igår så ska jag försöka blogga så mycket som jag hinner. Jag kan dessutom fortfarande inte intala mig själv att vi faktiskt börjat 2:an nu! Minns när vi var 1:or när vi kom första skoldagen och man knappt kände någon alls, nu är det helt tvärtom. Men men, igår hade vi iaf upprop, blev informerade om saker och ting bl a. nya regler, scheman, prövningstillfällen etc. Nu i tvåan kommer de mestadels handla om psykologi & företagsekonomi. Vilket betyder INGEN MER historia, sam, geografi, religion och liknande.. YES! Tror 2:an kommer att bli ett riktigt intressant år, men med fruktansvärt mycket plugg, tyvärr.
Kom hem för några timmar sen och har tillbringat de till att städa och röja undan lite, såg ut som en atombomb hade kraschat här. Ska börja fundera ut något till middagen och hänga upp min tvätt, uppdatering sker antingen ikväll eller imorgon.




You know you made a mistake, not just one but more.
But the saying is that you learn from them.
I just hope you've realized what you caused.
I hope i made the right decision. I know that you feel about me and I about you.
It feels like for every day that passes by, our relationship gets stronger and stronger..tac



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0