Asså seriöst?

Jag får damp, bokstavligen! Min jävla förkylning vill inte gå över, seriöst! Är de svininfluensan på g eller? Läskigt, asså jag kan inte sluta hosta hur många doser vidrig hostmedicin jag än tar, j-o-b-b-i-g-t! Åkte till skolan imorse iaf trots allt gnäll om min "influensa" (om det nu är de jag bär på).
Redan första lektionen fick jag mina hemska hostattacker så jag messade mamma och bad henne sjukanmäla mig. Stannade endå kvar på den och lektionen efter, passade även på att äta lite lunch i skolan innan jag drog mig hemåt.
Nu sitter jag här och lyssnar på lite Dancehall, haha. Ni ska få ett smakprov så småningom.

Älskling kommer dessutom snart och gör mig sällsis. Han lovade att ta hand om mig nu när jag är sjuk, hihi, ska även begära lite massage. Sen blir de mys med film och food. Åh, har prov i företagsekonomi på torsdag.. time to study.
Åh, fan vad jag blev sugen på glass! En ben & jerry's skulle sitta bra nu, åh cheesecake strawberry, gah jag blir dum!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0