17 april -

Härlig dag, inte sant? Vad mer kan man begära, sommaren är fan på g! Under dan åkte jag och mis abuelitos (mormor & morfar) till Barkarby Outlet och kollade runt lite, försökte hitta ett par andra Gladiatorsandaler pga. att min kära madre inte blev så förtjust i mina som jag nyligen köpte! INTE okej.. Men istället för att intressera oss för de så blev vi upptagna med att testa lite nyinkomna sommarplagg, fick med mig 2 stycken jätte söta hem, båda från InWear. Morfar skjutsade oss vidare till Sollentuna centrum där jag fann ett annat par Gladiatorisar och dessutom finare, jag la undan dem tills imorgon så jag hinner åka och lämna tillbaka de andra, suck* Nån som vill hänga på och joina mig?

När vi väl kom hem så hann jag bara byta om, lämna några grejer och sedan kasta mig iväg på bussen. Skulle nämligen umgås lite med Kristin och co. Vi tog en promenad till vår tradionella pizzeria precis intill vår gamla skola, Vesuvio med vitlöksås, bästa! Lite senare mötte vi upp en massa annat folk och vänner man inte sett på väldigt länge, kul att se dem faktiskt. Gjorde sällsis med Kristin och Carl påvägen hem och nu sitter jag här, helt utråkad. Ska nog ta och ringa någon eller göra mig lite te och kolla på någon bra film. Mycket bra idé! Hej sålänge
  
Surpuppa, haha      Skitig spegel /:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0