Haha, ett av de tusentals listor som går folk på nerverna!

Lista baxad av Gatitablanca, A.K.A estefania

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
A varje dag du vet.. öh(?)
Titta på dig själv i spegeln: Haha, säg mig nån gång jag kan låta bli
Gnälla: När jag inte får som jag vill
Skrika: När jag blir hyperaktiv
Sova: Håller mig vaken, pff
Ha ångest: Ohja, särskilt beslutsångest!
Skada dig själv med flit/bli skada: Haha, offer
Ta mediciner du inte borde ta: Borde och borde, det är väl bra(?) I mitt fall iallafall, höhö c(:
Vilja dö: Hahaha, hela dan, varje dag
Drömma mardrömmar: Kan hända, och det är inte kul alls.. /=
Drömma sexdrömmar: Haha, kan jag inte påstå
Ta droger: Nej tack.
Försöka vara annorlunda: Haha, självklart! Med flit dessutom
Klä dig i svart: Inte längre, nu är det färgglatt som gäller för min del!
Gå till kyrkan: Ibland för att hälsa på pappa.
Gå i skolan: Men antagligen(?) Idioter, haha
Röka: Ja
Ljuga:  Haha, som steffie nämde "vita lögner då och då" haha!
Hata folk: Hata är ett starkt ord.
Lita på folk: Beror på vem/vilka.

VEM:
Saknar du:
Ingen faktiskt
Vill du döda: Just nu HONOM..
Rörde dig sist: Mathilda när hon värmde min hand i kylan, haha!
Vill du slå:  Behåller jag nog för mig själv.
Kysste dig sist:  Parosh
Kramade du sist: Min mormor
Vill du prata med: Honom helst.
Skrek du på sist: Min mamita när hon inte förstod vad jag menade!
Vill du vara som: :$
Sårade dig sist: don't remember
Vill du bli galet full med: Chelly my bell, hahaha!
Gjorde dig riktigt glad senast: Mamita
Fick du sms från senast: Paroshito
Ringde dig senast: Alibabi

HAR DU:
För många vänner:
Eh, kan jag inte påstå
Förföljelsemani: Que?!
Tvångstankar: Sometimes
Någon annan psykisk sjukdom: Jag är sällskapssjuk
Någon fysisk sjukdom: Nix
Någon skada: Fotskada sen några år tillbaka.
Färgat håret: Svart, orange, blont, platina, rött, brunt .. vad du vill.
Brutit några ben: Foten, armen, handen, fingrar och tår.
Några piercings: Tungan, öronen och snart naveln.
Egen dator: Yes
Bra självförtroende: Räcker gott och väl
Tagit nakenbilder:  Haha, don't think so
Sagt jag älskar dig till någon idag: Not 2day
Bjudit ut någon:  Nej, men blivit utbjuden
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Ohja, haha
Gjort något olagligt: Om jag har, ne driver. Jag är snäll

 

HUR:
Går du:
Normalt antar jag?
Svarar du i telefonen: "Migrationsverket hära" Ne driver.. "Hallå"
Fördriver du tiden: Genom sånna här idiot-listor hahaa
Mycket pengar har du: Så jag klarar mig och lite till
Tjänar du pengar: Jobbar
Ofta diskar du: Så ofta som jag hjälper mami
Ofta städar du: Oftare än jag diskar iaf.
Många stör du dig på: Ett antal
Ofta träffar du din familj: Minst en gång/vecka

TROR DU:
Att du kommer bli något: En vacker dag
På gud: Ja
På rymdvarelser: Ja, är de nåt fel med de?!?!
Att folk tycker om dig: Walla jaaaa, eller hur michelle?! hahaha
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Fiskar är smarta, vad jag har hört.. eller
Att du kommer leva länge: I wish
Att du är ganska rastlös df sitter du och fyller i idiot listor?  Haha, har bara galet tråkigt förtillfället


Postat av: Anonym

Bra självförtroende? KNAPPAST

Datum:2009-04-17 Tid: 01:01:12
Postat av: Anonym

Svartsjuka personer? DEFINITIVT

Datum:2009-04-17 Tid: 01:04:04
Postat av: Michellini

lää fett synd!

Datum:2009-04-17 Tid: 15:36:59
Postat av: Juanita

Visst Chelly-Belly?!

Folk har inget liv, det är jävligt synd.

Datum:2009-04-17 Tid: 16:30:30
Postat av: Michellini

jag drar med det gamla klyschiga;

säg det ni tycker face-to-face istället för att gömma er bakom en skärm. noobs noobs noobs noobs

Datum:2009-04-17 Tid: 19:15:53
Postat av: Juanita

Folk tycker nuförtiden att det är "coolare" att bara få det sagt, tragiskt är det också.

Datum:2009-04-17 Tid: 19:44:24
Postat av: steffie

hahah que pasa ;o

Datum:2009-04-18 Tid: 15:18:38
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: Anonym

ditt ansikte tragiskt

Datum:2009-05-27 Tid: 18:50:49
Postat av: juanita

De är tragiskt att sånna som dig inte ens kan skriva sitt namn och stå för sig själva om vad de tycker & tänker om andra. :)

Datum:2009-05-27 Tid: 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0