8 april - long day

Vanlig skoldag, rätt okej som alla andra dagar. Skönt att jag slutade tjugo i 2 iallafall. Jag och söta Michelle åkte ned till Märsta centrum för att ta en fika och bara prata ut innan träningen. Under träningen är det alltid saker som händer, saker som ingen annan skulle lagt märke till.. bortsett från Michelle förstås som lägger märke till allt "mysko" hon ser/hör haha, you make my days baby!
Efter träningen drog jag till biblan ett tag för att plugga, satt där i en timme ungefär sen så gick jag tillbaka till gymmet för att träna ett tag till innan kostföreläsningen. Det  var väldigt intressant faktiskt. Fick lära mig nya grejer som jag inte hade den blekaste aning om. Men nu vet jag, som tur är så antecknade vi allt också. Kom inte hem förräns vid halv 10 ungefär. long day.. natti


Kameraskygga Michelle och jag 

Våran goda fika

Plugg, plugg, plugg. ohyes..

Michelle var så proud att hon ville visa den igen!

Postat av: Michellini

haha du kan fan inte leva utan mina kommentarer och oerhört smarta saker jag har att säga!

puss baby love u

Datum:2009-04-10 Tid: 14:33:07
Postat av: Michellini

btw, mina ben börjar fan se lite smalare ut. bra hårdag också!

luft luft

Datum:2009-04-10 Tid: 14:33:42
Postat av: Juanitaaaaaaa

HAHAHAHAHAHA, somsagt YOU make my days!

1 ord, klockren!

Datum:2009-04-10 Tid: 15:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0