8 april - bättre sent än aldrig

Festbilderna jag lovade för ca. 1-2 veckor sedan. Ledsen att jag lägger in dem så sent men jag fick dem ganska nyligen.

Jag och min Parosh! Puss på näsan, mihi

Haha, Erik försöker dansa som Yacob brukar göra fast det gick inge vidare


Yacob och käraste Frida, lite dragna! haha


Lite FÖR dragen va Linus! HAHA


En dragen Linus och en busig Älskling! nube's!


Yacob lär Frida dansa Salsa tror jag, eller det kanske var Vals(?) haha minns inte


Yacob lärde aaaalla att dansa. Pernilla blev ledsen för att hon inte fick vara med, hahaha


Olagligt dragen, hahahaha! Yacob körde hårt iallafall


SÅ KLOCKREN DU ÄR! daaansa


Bamsekram och en puss på köpet


Pernilla avgudade min och Fridas kladdkaka, yummie


Everybody shake on the dancefloor! Erik hittade ingen att dansa med, hahaha


Så bedårande, en dragen Jiggily-puff.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0