27 april - work it

Skoldagen är redan över, iaf för min del, por fin! Min 2-timmars franskalektion blev inställd. yeees. Nu sitter jag i biblan med Damian, Pablo och nån tönt, haha! (Hope you read this) Sitter och gör klart mitt arbete om Andra världskriget och jag har valt att inrikta mig på Japans attack mot USA:s flotta, Pearl Harbor. Det går bra hittills iaf. Det är inte så mycket som måste skrivas egentligen, typ bara orsaker till Japans attack, följderna & resultatet av det och en person som var med i händelsen, då jag valt att skriva om en japansk soldat. That's it
Sitter och väntar på Mich mich nu, hennes franska slutar snart som tur är sen ska vi åka och fika och sedan raka vägen till gymmet, skönt! Har inte gymmat sen förra måndagen faktiskt. Nej men nu måste jag bli färdig här, uppdaterar ikväll om jag orkar. Pyss

Kan inte sluta skartta åt den här videon vi kollade på hemma hos Jenny, hahahaha!



Hon äger dom alla! Maria Jesus, så söööt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0