25 & 26 april - "Tung, tungare, tyngaste!" haha

Min helg har inte varit såhär bra på länge tror jag. Vi vaknade upp igår hos Jenny i Tyresö, kvällen innan låg vi och kollade på en skit äcklig film, Prom night hette den. Rekomenderar. Steffie kunde inte sova pga. hennes pollenallergi, jobbigt. Jag var även pigg som en jag vet inte vad och vädret.. KALAS! Överlyckliga blev vi som genast sprang ned till framsidan av gården för att lägga oss och sola. Vi hann t o m. göra oss några mackor och sedan bara ligga där, lyssna på reggaeton och bara prata om allt mellan himmel och jord, kan det bli bättre än så? Efter nån timme gick vi upp igen för att se efter om de andra tjockisar hade vaknat (Sassa och Jenny), Jenny hade men hade Sassa.. noway, haha dormilona! Efter frukosten gick Sassa och Steffie ner för solning medans jag hjälpte Jenny att diska färdigt allt. Sen gick vi också ner, gud så skönt det var och färg fick man också!
Nån timme senare så gick vi upp och så började jag och Steffie fixa oss, vi skulle till hennes papi i Tekniska för att äta men när vi väl kom dit så hade han tydligen inte öppet (like Steffie thought) men allt löste sig när vi åkte tillbaka till stan. D-o-n-k-e-n. (Michelle de var inte min idé, jag lovar! hähä)
Lite senare mötte vi upp H och B och drog till Heron City där vi gick på bio och såg 17 again, den var faktiskt bra. Jag gillade den iaf. Efter det åkte vi till Tekniska för att sedan ta roslagsbanan till Vallentuna, innan de var vi som jävla sugna på korv med bröd och det var 4 min kvar tills tåget skulle åka!!! Vi fick panik och de var typ hundra pers. före oss i kön. Alla sprang till tåget tills de återstod bara vi, i sista sekunden springer jag och Steffie kommer rushandes med våra korvar, hahaha! Låter helt wierd nu men det var roligare att uppleva det, höhö c(:
När vi tillslut kom hem till henne gick vi och åt, vi var vrålhungriga. Efter de tog vi bort sminket och la oss och kolla på någon film med T.I, minns inte vad den heter. Men bra var den iaf, haha. "Men tro INTE att jag somnade under filmen" haha, observera inte! haha, sajk.

Idag (morgonen) Vi vaknade och kollade klart på filmen som jag somnade till igår, haha. Sen gick vi ner och åt en god frukost sedan började jag fixa mig lite smått för att bege mig hemåt. Blev ingen stan idag för min del, skulle ha köpt en gummi-tungpiercing där men det får bli i veckan istället. När jag kom hem la jag mig ute och sola en stund, passade på innan solen försvann. Sen satte jag mig och plugga resten av kvällen. Nu börjar klockan bli mycket, natti natti

Girl's night


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0