22 - 23 april

Jag måste bara börja med att jag fick världens jävla äckligaste panikslag igår på tåget påväg hem! Jag rotade igenom hela min väska inkl. jacka allt allt men kunde fan inte hitta mina nycklar! Tills.. jag kom på att jag lånade mamma nycklarna dagen innan och glömde därmed ta tillbaka dem. Som tur var kom jag på att de var onsdag och vi (släkten) brukar alltid åka hem till mormor och morfar på onsdagar och äta middag tillsammans. Perfect, så jag åkte dit då. Hann precis komma in och sätta mig vid datan tills vännen Faruk messar mig. Han var nämligen i närheten och undrade om vi kunde ses ett tag. Absolut, så jag gick ut till busshållplatsen och mötte honom när han väl var framme. Vi tog en promenad till Edsberg centrum för att tanka på min lur, sen tog vi en promenix runt Edsberg och bara umgicks och pratade. Hade saknat åsnan jätte mycket faktiskt, kul var det att träffa honom. Folk förändras så mycket med tiden. Efter nån timme åkte han vidare och jag drog till mormor och morfar och åt, haha muuuums.

Idag däremot, kan det bli värre? Hade så obeskrivligt ont i huvudet att jag tillslut blev tvungen att gå ifrån lektionen, kunde inte koncentrera mig ett smack. Men men, efter skolan drog jag och Mich mich till Märsta centrum för att ta in på cafét och fika. Det blev en grekisk sallad för min del, gissa om man var proppmätt efter den. Nu är jag iallafall hemma och har precis lagat mat och t o m. hunnit äta min goda mat medans mamma och syrran inte ens är i närheten än, buhu* Ska ta och sätta mig med geografin och matten ett tag och göra mig lite te. Pyss


Som efterrätt blir det glass med jordgubbar och Cocos eller blodapelsin juice, yummie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0