19 april - wtf(?)

Vad är felet? Jag har känt mig helt trött och energilös hela dan verkligen. Det brukar i princip aldrig vara såhär, ni som känner mig och 'mitt inre jag' vet hur jag egentligen brukar vara. Helt sprallig, skrattig och högljudd men nej, not 2day 'n thats wierd. 
Tvingade upp mig själv runt 11 snåret och då tyckte mormor och morfar att jag hade sovit i hundra år (haha, bara för ni brukar vakna vid 7 varje dag). Mormor gjorde då genast min favorit-morgon-gröt som jag alltid brukar äta, varje morgon, så gott. Med banan, lingonsylt och mjölk förstås. Sen satte vi oss och kolla på el canal chileno (den chilenska kanalen) som mormor och morfar kollar på dagligen. Nån timme senare var de dags för lunch, det blev pasta med nån asgod gryta. Älskar min mormors mat! Efter lunchen blev jag plötsligt dödstrött och jag la mig ner för att vila en stund men deckade med en gång. Kan väl tippa på att jag låg och sov i ca 2 timmar. Skönt var det iaf, men stiga upp ville jag verkligen inte göra sen men var så illa tvungen att göra det. Morfar skulle nämligen skjutsa hem oss då.

När vi väl kom hem så blev syrran sugen på pannkakor och mormor orkade inte stå i köket och pula med det så vem återstod? Jag såklart. Fine, de röstade och jag förlorade, damn it.. Så jag stod och stekte pannkakor, haha kul var det iaf. Proppmätt var man efteråt. Btw idag kommer min mami hem ifrån PARIS! Har gjort en hög med pannkakor åt henne med, hope she'll enjoy them! Hitills har jag dammsugit och städat lite i rummet, det behövdes kan jag säga. Börjar känna ropet.. gotta go, matteboken kallar.


skiti spegel..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0