18 april - "En shopaholics beskännelser, Vanessa" haha

Jag var i stan med Vanessa Prinsessa under dan, hade saknat henne som fan! Skulle ju åka och byta ut mina sandaler mot ett par andra och det gick faktiskt bra. Förutom att mitt bankkort inte funkade som det skulle, idiotiskt! Whatever, När jag väl kom hem till mormor och morfar så var jag vrålhungrig! Så jag och mormor hjälptes åt med maten, hemmalagade hamburgare blev de, muuums!
Mamita ringde aldelles nyss, hon befinner sig just nu i Paris och jag saknar henne redan! Hon ringde angående ett par Converse som hon hade sett och undrade om jag ville ha sånna, varför inte liksom? De är ju grymt fina, så självklart tackade jag ja till dem!
Det är redan lördag och jag har bara 2 dagar kvar av mitt älskade lov, buhu* Men det känns endå skönt på nåt sätt att snart börja skolan igen. Man saknar stämningen, allt folk och sina närmaste. Nej men nu får det räcka, lillasyrran står här och hojtar om datorn! Sen ska vi kolla på film, pusspuss.

 
En otroligt gammal bild på mig från -05, om jag minns rätt haha! 

Också en gammal bild, fast från -07.


Postat av: steffie

Jag älskar den första bilden på dig . Den är galet vacker loca <3

Datum:2009-04-18 Tid: 21:23:40
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: juanita

Är det sant? :$ De verdad gracias guapita! <3

Datum:2009-04-18 Tid: 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0