16 april - "Åh vi e AIK & ALLTID e vi med .."

Åter en dag med favorit-Mathilda, som jag nämde igår så köpte jag mina Gladiatorsandaler tillslut så nu är jag nöjd och belåten, hihi. Köpte även örhnängen och lite småprylar. Vi åt även på donken igen, så j*vla gott.

AIK-Malmö matchen nämde jag också att vi skulle till, det var bokstavligen galet! Fick lära mig en massa nya AIK-ramsor haha, lite kul faktiskt. Tyvärr så räckte det inte långt för AIK så denna gång vann Malmö med 1-0. Bättre lycka nästa gång AIK! Asså fan vad kallt det blev i andra halvlek, jag och Mathilda trodde fan helt seriöst att vi skulle frysa ihjäl men som tur var så räddade min snuttefilt oss från den hemska kylan, haha! Även fast den kanske inte värmde SÅ MYCKET, men nånting är faktiskt bättre än ingenting alls!

 
G-A-M-A-R, säger jag bara! Det kunde ha sett mycket värre ut :)                        


- Mina nya gladiatorshoes.

 
Råsunda Fotbollsstadio i Solna, AIK vs. Malmö. (uppvärmning)
Och det var även soligt och varmt just då, synd bara att det inte höll hela matchen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0