15 april - Get rich or die trying

Tillbringade min dag tillsammans med söta Mathilda som jag inte varit med på åratal (känns det som iaf). Vi åkte till stan, handlade, åt på donken, fikade i Gallerian och spenderade tid med varandra helt enkelt. Hittade även mina efterlängtade Gladiatorsandaler som jag har lagt undan tills imorgon, dem ska bli mina imorgon! Fick nyss reda på att vi ska på AIK-MALMÖ matchen imorgon, kul ska det verkligen bli!
Iallafall, med mig hem fick jag lite hårprodukter och smycken. Mathilda fick med sig skor och hudprodukter.

Efter stan åkte jag direkt hem till mormor och morfar där de hade lagat deras "skaldjurs-specialare" Så himla gott asså det är obeskrivligt, med andra ord olagligt MICHELLE! c(: Påvägen hem åkte jag,mami och syrran förbi och handlade på ICA i Edsbergs centrum sedan åkte vi raka vägen hem. Kollade nyss på Tila Tequila, haha så patetiskt program egentligen men roligt att se endå. Ska hämta nåt att äta och sen lägga mig och kolla på någon bra film, Pyss och god natt


Min goda frukost imorse
bestod av stekt ägg, hemlagad
skinda, sallad & tomat och ost.

sötis Mathilda och
vårat goda fika



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0