13-14 april - brist på rubrik

Mamma hade bokat tid för klippning hos våra kompisar Christina & Lucho. De bor i Kista och har nänmligen en egen frisörsalong hemma, praktiskt! Och även jag blev illa tvungen att klippa mig, sorgligt nog. Men det är känns mycket friskare nu och det växer trotsallt snabbare (som tur är) FÖRDELAR, de braaaa, eller hur Frida 'n Chelly(?) hahaha..

Iallafall, efter att jag och hermanita klippt oss så drog vi till Kista centrum och köpte glass, vi orkade inte vänta på mamma som skulle klippa av sitt långa hår som hon påstod var sååå jobbigt att ha och göra med, nu är det iaf kort.. I Kista såg jag och syrran iaf Renato, så vi stod och prata en stund. Länge sen man såg honom faktiskt, vi satt där och njöt av vår glass.. Mums, Glass med chokladtopping (stor-favoriten).
Lite senare kom mamma förbi och hämtade oss med bilen och så snäll som hon är som orkade skjutsa mig heeela vägen till Märsta. Skulle nämligen hem till mi amor och spendera tid med honom och älsklingen Astera. Senare på kvällen kom några av Astera's vänner, bl a. söta Laila. Vi åt, busade, tjaffsade, slogs, allt möjligt. VI ÄR FÖR JÄVLA LIKA JAG OCH POJKEN! Det är läskigt ibland.. Resten av kvällen kollade vi på tv och myste bara, sov även över där.
Sov ut riktigt ordentligt dagen därpå medans pojken var med bilen på service. Så skönt att bara kunna få sova ut utan att behöva tänka eller oroa sig för några beskymmer för engångsskull. Låg även ute och stekte i vårsolen, även fast de blåste lite. När han tillslut kom hem så åkte vi till Sigtuna och åt på Sibylla, haha kebab mums.

Några timmar senare drog jag mig hemåt och spenderade lite tid med mamma. Tog en fika med henne och tog de bara lugnt. Sen somnade jag framför tv:n så var det that's it liksom, hah..

Postat av: Michellini

hahah skittråkig :D

Datum:2009-04-15 Tid: 21:34:02
Postat av: juanita

HAHA, din näsa är skittråkig c(:

Datum:2009-04-15 Tid: 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0