11-12 april - Feliz cumple años Carolina!

Aléjandra ringde och väckte mig runt 10 så jag skulle hinna fixa mig, äta osv. Jag, hon och Ivonita skulle nämligen till Kista centrum för att kolla på present åt en massa människor som fyller år. Allíe skulle till Betina och jag var bjuden hem till Carolina. Men jag köpte endå present till båda två. Vi gick runt som galningar i Kista för Allíe behövde även köpa skor, klänning och accesoarer till sig själv. Ett par timmar senare när jag äntligen kom hem, hoppade jag in i duschen och började fixa mig. Miguel var här då och hjälpte mamma att grilla i det vackra vårvädret. Så jag passade på att äta med dem innan jag drog mig ut.
Lägger upp bild på min outfit senare, den bestod iallafall av:
Cerisérosa tunika, svart midjeskärp, svarta nylonstrumpbyxor,
svarta klackskor och en svart liten väska och silver accesoarer.

Vaknade upp dagen därpå hemma hos Carro och Omar's place. Klockan var runt 8 på morgonen och jag och Carro var galet pigga. Vi låg och tog upp gamla roliga minnen från 8:an & 9:an samtidigt som vi garvade ihjäl oss för att försöka väcka Omar, hahaha you go girl! Det funkade iallafall, onda vi är.. Runt 12 gick vi till Konsum i Väsby centrum för att handla frukost, hahaha vi såg ut som två luffare som hade deckat på gatan eller nåt. Så himla trötta var vi men vrålhungriga! När vi väl kom hem och åt vår underbara frukost, så somnade vi om till en av mina favoritlåtar som Carro blev helt frustrerad över, haha. Den är sååå fin, Coldplay - Speed of sound, en av klassikerna. Vaknade upp omkring 18 på kvällen då Miguel kom och hämtade mig enda i Väsby, jättesnällt av honom. Men han skulle endå hem till oss för han hade köpt filmen High School Musical 3 som Gabriella tjatat om att få se hur länge som helst. Haha, så resten av kvällen satt vi och kolla på den sen somnade jag.


Gammal bild på Juana & Carolajna, 8:an tror jag de var.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0