10 april -

Trevlig påskmiddag var det hemma hos mormor & morfar tillsammans med resten av släkten. På vägen hem åkte vi förbi pappas grav för att tända några ljus och lämna några blommor. Hoppas verkligen att du har det bra där du är nu, que descansez en paz papá. Jag och Ivon beslutade oss iaf för att gå ut ikväll, vi åkte till nattcafét Café 60 på Odenplan och tog oss en fika där. Hade saknat åsnan faktiskt, haha! Kom hem för en liten stund sen. Får se vad som händer imorgon, åker förmodligen in till stan med Aléjandra och Ivon och kollar på present till en person som jag saknar väldigt mycket. Mina ögonlock börjar kännas tunga, ska nog gå och lägga mig nu. God natt
 
Mamita och jag
     
Jag och min sötnos, Ivonita


Postat av: Anonym

va har hänt med dig och dea? va ni inte bästa vänner.?:o

Datum:2009-04-11 Tid: 17:28:09
Postat av: Juanita

Vänner kommer och går, men de ÄKTA består.

that's my point

Datum:2009-04-12 Tid: 18:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0