weekend :)

min helg har varit suverän :) tjejmiddagen hos vanessa i fredags blev lyckad, vi hade de jättemysigt, jag & steffie slaggade där efteråt! på morgonen dagen efter så åt vi chilenska empanadas till frukost, MUMS! de va jätte längesen man åt de, gaaalet gott!

åkte hem sen och lämna lite grejer och sen åkte jag vidare till deea, hon följde med mig hem till mina styvföräldrar för att hämta kläder och skor som blivit kvar där sen tidigare tider, vi åkte hem till mig med grejerna sen så gjorde vi tacos, gooott gott! Vanessa kom också till mig, sen åkte vi tillbaka till dea för att fixa oss! eftersom de hade varit Chiles nationaldag för nån dag sen så skulle de firas i Stadshagen, så vi åkte dit runt 9 och de va heeelt dött! vanessa stannade kvar där med Pasky medans jag och deea drog till stan och käka på burger king! HAHA... Låter som att jag bara snackat om mat i de här inlägget (A) :$ men men, sen så drog vi till Masmo för att träffa Deea's ex och hans kompis.. HAHA, de blev kaaaaos men de va skit kul faktiskt!  mer än så vill jag inte berätta, hihi.. men imorn blire en lååång skoldag fifan :/ slutar 4, och jag har skit jobbiga ämnen, orkar inte ens anstränga mig i skolan, redan skoltrött.
ajaa, ska hjälpa mami lite nu..ni får ha de bra, peace 'n love


Postat av: Steffie

"fifan" :P ahahh remember?

Datum:2008-09-22 Tid: 21:31:35
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: Anonym

"fiifhan" våran komentar ;D haha

Datum:2008-09-24 Tid: 21:24:34
Postat av: vanessa

ASSSOOO du skriver aldrig :(

Datum:2008-09-25 Tid: 21:02:19
URL: http://vanessam.blogg.se/
Postat av: juani

jag veeet, måste börja skriva oftare ;)

Datum:2008-10-02 Tid: 10:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0