veckan

Hejsan! jag vet att jag inte bloggat på heeeela veckan men jag har inte hunnit faktiskt, har galet mycket i skolan just nu (jobbigt, må jag säga) men iallafall, hoppas ni mår bra för de gör iallafall inte jag, hemma sjuk idag. mamma smittade mig med sin influense, usch :/ och jag hade 3 prov idag som jag missa..

Hoppas jag blir frisk till imorgon, för då ska jag,deea,isse och onur på bio :D ser fram emot de. vet ni någon bra film som går just nu?

mer hade jag inte att säga än att jag ska färga håret och klippa mig nästa vecka :)
min syssling ska fixa ljusa slingor och klippa mig kort :D vi får se hur de blir med det.
men nu ska jag gå och äta nånting, om jag ens får i mig nåt :/ peace 'n love


Postat av: rumpaaaa

Har du klippt o färgat dej än?

IDJOOOTAAA uppdatera mera :D löaala

Datum:2008-10-16 Tid: 18:30:16
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: juani

nej, har inte gjort de än :/ ska låta de växa ut LIIIIITE till, o sen göra :D hihi <333 jag skaaa!

Datum:2008-10-16 Tid: 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0