orka!

hejsan!
jag hoppas ni mår bra för de gör inte jag iallafall, är så sjukt stressad! ni anar inte hur mycket läxor och shit jag har. Darför hinner jag knappt blogga längre, knas! aja, idag har jag inte gjort så mycket.. förutom varit i skolan och slitit. Asså första gången jag kom i tid till min svenska lektion imorse och så visade de sig att vi inte ens hade någon svenska pga att ingen lärare kunde ställa upp(?) Och vi brukade ha min mentor som lärare men hon hade tydligen fått besked om att hon inte skulle ha oss, så hon vägrade ju såklart att ställa upp.. 2 timmars håltimme blev de för mig, så jag satt i biblioteket med Parosh och pluggade Politiska Ideologier, haha.

Resten av skoldan blev helt ok, som alla vanliga dagar.. slutade 3 idag, så jag åkte direkt till Gabriellas school för att hämta henne (för er som undrar vem Gabriella är så är de min sötaste lillasyster, 7 år och precis börjat i årskurs 1). Vi åkte hem och lagade mat tillsammans. Hon gjorde salladen och jag gjorde maten. de blev ris med prinskorvar med mozzarella och advokado sallad, yummie! Efter de satte jag mig med engelska boken och pluggade lite. o snap, hade dessutom glömt att jag har Sam prov på fredag, damn! måste kila nu, ciaoooo vatos locos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0