Halloween, fre 31 okt.

Hallå där! Jag ber om ursäkt för dåliga uppdateringar de senaste dagarna, måste förbättra mig nu.

Min halloween tillbringade jag hemma hos sötaste Steffie @ her place i Vallentuna som ligger åt hel***. Där var vi med hennes pojkvän Hewer och bajar. Vi hade de jätte mysigt faktiskt, vi lagade mat tillsammans, kollade på film och myste bara. De var i princip de vi gjorde, låter kanske inte så märkvärdigt men de var roligare än de låter.

Runt 8 på kvällen var de dags för dem att dra sig hemmåt. Då gick vi till Steffie's mammas syster och chillade där ett tag. Vi spelade kort med hennes kusin och man fick lära känna hennes moster och deras familj, sjukt söta och trevliga. Sen gick vi tillbaka till Steffie's place och åt tacos, yummie! Asså jag måste bara säga att Steffie är CP, HAHA! Hon börja kasta godis jag fick från hennes söta lillebror. Asså från ingenstans börja hon kasta på mig, så vi sprang runt i hennes hus och hade godiskrig (HAHAHA). Asså de var verkligen som Tom & Jerry, hahahahaha!

Lite senare så satte vi oss och kolla på film, minns inte vilken eftersom jag var så himla trött efter godiskriget. Så jag somnade.. ZzzZzzZz. När jag vakna så ser jag steffie's ansikte rakt framför mig och hon är sminkad som en EMO, ni tror inte jag höll på kissa på mig av rädsla och garv (HAHAHA), och när jag ser mig själv i spegeln, tror ni inte att hon har sminkat mig EXAKT likadant(?) asså fifan(!) Steffie es tan mala, fifan. Malisima. Vi tvättade bort skiten och la oss och kolla på snow dogs, hahaha. den är faktiskt bra för er som tycker den är "barnslig"! och så somnade jag igen -_-', ZzZzz..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0