det ska bara köpas och köpas

God kväll! Asså det är ju helt otroligt, samma sak varje gång. När man väl har pengar så går man ju självklart och slösar bort de på en gång (så typiskt mig). Kläder,skor,mat,fika,bio allt möjligt. Ibland känns det så typsikt för jag hinner inte ens tänka på vad jag egentligen spenderar mina pengar på. Och det finns inte en chans för mig att kunna spara till något som jag kanske har lite mer nytta av för engångsskull (måste skärpa mig).
Men idag tycker jag att jag faktiskt gjorde några bra köp (för engångsskull somsagt), Jag köpte ett par jeansfärgade leggins, så att man tror att det är jeans som sitter aldelles perfekta. Och så köpte jag en ny foundation, är egentligen inte så behörig av det och eftersom jag försöker tagga ned lite med det. Men de kanske bra att ha utifall något lite mer speciellt skulle hända nån enstaka gång.
Och tillsist köpte jag dessa otroligt fina klackskor som jag spenderat så mycket tid och energi åt för att hitta i min storlek, men nu är de iallafall äntligen mina.

Här har ni en bild på mina älsklingar. De har öppen tå och de fanns i 3 olika färger (svart,beige och vinrött). Alla 3 färgerna var söta men jag valde de svarta endå, btw de är mycket snyggare på än på bilden!

Postat av: erumpaaah :P

urläckra (:

Datum:2008-07-21 Tid: 18:49:11
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0