helgen

Godkväll :) min helg har varit rätt bra bortsett från en grej som hände i fredags, men jag kommer till det..

Fredag: Var med Larah, sov över hos henne tors-fre. Det var mysigt, vi kollade på tv, satt vid datan och chillade bara. Fick smaka på ÄKTA kurdiska pizzor med köttfärs som hennes mami hade gjort, (yummie,haha!). På fredan, efter frukost. Fixade vi oss iordning för att åka till Kista centrum och kolla runt lite och fika. Vi åkte förbi Tensta en snabbis för att hälsa på en killkompis som jag inte sett på länge. Vi hade klätt upp oss lite extra (vet faktiskt inte varför, det bara blev så). Sen påväg därifrån för att ta bussen mot Kista så ser jag henne! (EN av tjejerna som misshandlade oss den där dan!) och jag fick inte syn på henne förrän hon nästan var 1 meter ifrån mig. Hon stirrade rakt in i mina ögon med en blick som ville döda mig! Jag kände verkligen hur hon såg på mig, som att hon kände igen mig! Jag blev så rädd så jag blev helt stum, jag fortsatte att gå som vanligt men glodde ned i marken för att låtsas som ingenting. Larah fortsatte att prata med mig som om hon pratade med en vägg. Asså fyfan, fick skitont i magen när jag såg henne. Obehaglig känsla måste jag säga, usch! Hoppas inte nån annan råkar ut för samma sak som hände oss, det är hemskt! får rysningar bara av tänka på det. Det kunde ha blivit värre..

Lördag: Jag mötte Dea i stationen, chillade med henne ett tag sen kom Nattiz. Vi drog till Sollentuna station för att äta men precis när vi kom fram hade de stängt. Så vi följde med Dea och hälsade på hennes vänner en snabbis. Sen åkte vi tillbaka till Rotebro och sedan hem till Nattiz systers lägenhet för att ta det lugnt och umgås där ett tag. Vi hade fortfarande inte ätit så vi drog ned till krogen i närheten. Åt världens godaste kebabsallad (YUMMIE!). Efter det drog jag och Dea hem till mig medans Nattiz drog hem till Beri som nyligen kommit hem från sin semester. VI chillade hos mig bara, tog det lugnt och pratade om saker och ting som hänt. Några timmar senare drog vi hem till Dea's place för jag skulle slagga där. Btw, hon har världens sötaste chiwawa (Maggie)! vi åt lite sen satte vi oss vid datan och drev sönder med killar, haha! Fick reda på lite grejer man verklgen inte förväntat sig (har med pojkvännen att göra)  mer säger jag inte. Ska iallafall ta ett snack med honom imorgon och sen adjöss med han. Punkt slut

Söndag:
Vi vaknade runt 4-5 på eftermiddan ungefär, och vi var fortfarande dödströtta. Vi pallade inte fixa oss så vi bestämde att vi skulle anordna en "ta hand om oss dag" . Så vi åkte till Kista centrum efter frukost och köpte lite prylar till kvällen (ansiktsbehandling(ansiktsmask),lösnaglar,hårinpackning(hårmask),nagellack,nagelförstärkare m.m. Så vi hade vår egna lilla tjejkväll, de var mys. Inte så mycket mer att säga. Förutom att det spökar i mitt hus! Jag och Dea höll på och shita på oss när min sterio gick igång av sig själv! Den började spela beyonce på CD 3, och den bytte låt av sig själv! vi gick och stängde av den minst 10 gånger, men det gick alltid igång av SIG SJÄLV efter det. shit äckligt!

Btw, jag saknar min bebis vanessa! =/   www.vanessam.blogg.se

Postat av: Anonym

OK tack då vet vi det

Datum:2008-07-22 Tid: 11:58:17
Postat av: Anonym

va?

Datum:2008-07-22 Tid: 13:30:00
Postat av: nathanya

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=11606



Samla poäng så kan ni få gratis presentkort på kicks!

Datum:2008-08-08 Tid: 12:45:16
URL: http://nathanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0