God Damn, vilken helg..

Gud vilken jobbig morgon, har knappt kunnat sova en blund på hela natten (har varit så i några dagar nu) efter det som hände i helgen, usch! Det var hemskt. Ni som var med vet vad jag menar.
Fick besök av Hamodi på morgonen, vi åt frukost tillsammans. Han är verkligen jättesnäll och försöker verkligen göra allt för att jag ska må bra, hihi.
Lite senare ikväll ska jag möjligtvis ut med tjejerna (med min gigantiska blåtira ovanför ögat) /: men men, får försöka dölja den så mycket som möjligt. Just nu är mammas vänninas man och hans arbetskolega här och försöker fixa vår diskmaskin. Det är ju så jobbigt att diska för hand. Ska kika om de behöver hjälp
C-ya



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0