Första dagen

Godmorgon gott folk!
Idag så känner jag mig galet duktig måste jag säga. Ställde klockan runt 09.00, steg upp och satte på mig ett par bekväma träningskläder för att sedan gå ut och pumpa min cykeln. Tog ett stort glas vatten innan jag begav mig ut. Eftersom det är min första träningsdag så tog jag det lite lugnt, men det blev trotsallt en halvtimmes cyklande.
Lite streching och massage blev det när jag kom hem och sedan en skön dusch.
Åt en bra och nyttig frukost efter duschen. Den bestod av en liten tallrik med mjölk & müsli med russin och två knäckebrödsmackor med skinka.
men nu ska jag ta och röja upp lite här hemma, ciao sålänge

Postat av: vanessa

ställde också klockan på 9 men orkade inte haha :(

Datum:2008-07-18 Tid: 00:30:52
URL: http://vanessam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0