Chilldag

Ahlåå! idag har de varit rätt chill asså, bortsett från att jag blev väckt av telefonjäveln men men. Blev väckt vid 12, gick upp efter det. Chilla framför datan med lite lugn & skön musik sådär (Omarion - O, one of ma favourites) går upp och fixar mig lite (tog bara lite foundation this time för att försöka dölja blåtiran jag fortfarande har) :/ men de gick ju inte så bra men men, taggade hem till kristin sen ett tag, åt världens godaste lunch där med henne pestopasta blev de, yummie! sen gick vi och hämta min lil-siz på fritids för att sedan gå ned till stationen och ladda på cash på min lur, påväg upp mot kristin igen så träffar vi på svantman och passar på o lira lite basket med han. Galen värme var de så man fick galet med färg. Sen kom mami och hämta mig & lil-siz, så drog vi till coop och käka på donken, haha. de har typ varit de jag gjort idag :) mer än så har jag inte att säga, byyye sålänge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0