7 december - kan inte sova!

Shululu :) är med dea som ska slagga här, och vi är huuur pigga som helst! haha. Vi har suttit och kollat på filmen Kniven i hjärtat hela kvällen och måste bara säga att jag äääälskar den filmen. Den är så j*vla bra men också sorglig =(, o man tröttnar aldrig på den fan.

Kvällen började med att vi lagade mat med min mamii, de blev potatis med gravad lax, värsta salladsbuffén.. Efter de satte vi oss o kolla på Kniven i hjärtat somsagt & åt choklad med juuulmust, mumsilibaba! Resten av kvällen satt vi bara och pratade och myste, de blev lite ledsamt mot slutet pga. några grejer :/ bl a. dea började tänka på sitt ex, och jag mitt ex.. Vi har så mycket gemensamt hon och jag så d é inte klokt.. hon betyder jätte mycket för mig och hon är en av mina bästa vänner, ni andra vet vilka ni redan är :)
Vi satt i sängen o gjorde massage på varandra, haha fett skönt.. nu håller hon på o vänder upp & ner på heela mitt rum för hon hittar inte sina favorit shorts hon ALLTID brukar sova i när hon slaggar här -_-' haha .. jag däremot orkar inte bry mig om dom haha, fifan köör bara!

  

Postat av: ´vanessa

johanna skriv oftare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum:2008-12-07 Tid: 02:41:38
URL: http://vanessam.blogg.se/
Postat av: steffie

OOH jag vill också see den där filmen!

Datum:2008-12-07 Tid: 14:45:51
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: Anonym

oooh fett fin design hur fixar man den såå? :/ :(

Datum:2008-12-07 Tid: 18:35:49
Postat av: juanita

ven pa mi casa nästa helg steffie pa que la podemos ver po :)

Datum:2008-12-07 Tid: 19:49:25
Postat av: steffie

siiipoo :D:



vie-sab eller sab-dom ? <3

Datum:2008-12-07 Tid: 20:48:25
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: juaniitaz

vie - sab, entonces nos podemos ver despues de la escuela po? <3

Datum:2008-12-07 Tid: 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0