30 december - IMORGON!

God morgon! Hoppas alla ni mår bra, jag mår iaf inte så värst bra.. Har inte mått så bra de här senaste dagarna, har haft en del problem här hemma och allt har bara varit upp&ned och jobbigt som f*n. Aja, de kommer nog bli bättre snart för imorgon är de ju NYÅR! Och då ska de bli kul asså, först ska jag,mamma och gabriella hem till Miguel som bjöd över oss för att fira nyår med honom, skit söt!  Sen ska jag ut med mina tjejer och ha kul.
Aja, ska börja fixa mig nu.. Ciao


En gullig bild på Dea's lillebror Codrin, Maggie och JAG :)

Postat av: Mäggie Curie

söt bild =)

heter din hund Maggie :O ?



Kramar

Datum:2009-01-04 Tid: 18:44:46
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: juanita

yes,de gör hon ;)

Datum:2009-01-04 Tid: 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0