21 december - @Sassa's place

Shoo! Kom precis hem ifrån stan, tur för de började typ "snöregna" redan när jag satt på tåget så de var skönt att komma hem innan de riktiga snöovädret skulle komma. Jag var i stan med Sassa, Fatima och Garmian. Haha, vi gick typ runt i hela stan för att hitta något bra ställe att fika på. De blev iallafall Kungshallen tillslut efter att Fatima tackat nej till de 10 caféen vi erbjudit/förslagit innan de, haha! De var mysigt och kul att fått träffa dem igen eftersom de var så länge sen man såg dem.
Kvällen innan (igår) var jag med Sassa, vi skulle på fest och allt var planerat. Som vanligt så blir våra planer kaos eftersom de visar sig att de typ inte är nån fest, så vi gjorde inte så mycket efter att ha åkt till andra sidan helvetet för för en fest som inte ens existerade. Vi tillbringade bara en massa tid på tunnelbana resten av kvällen (sassa, du vet vad jag menar, haha!) Vi åkte till Kista i väntan på Sassa's man skulle anlända, HAHA.. men de gjorde han inte.. kl hade redan hunnit bli 01.00 så vi började dra oss hemmåt.

Asså jag måste bara tillägga att igår hittade Sassa på ca. 10 sätt att skrämma skiten ur mig på, och varenda grej hon hittade på skrämde skiten ur mig också! Jag är verkligen lättskrämd asså, fifan va synd. Tro inte att hon dog av garv varje gång hon lyckades också, jävla DU! :) vänta bara, hon ska få hämd nån vacker dag, beleive me.

Just nu sitter jag och kollar på nån film på 4:an som mamma påstår är "JÄTTE bra". Själv så förstår jag absolut ingenting av den men aja, den har ju nyligen börjat så jag får hoppas att den är så bra som hon säger. Ska göra mig en kopp té nu när de endå är reklam, ciao ciao! <3

Postat av: sassa

HAHAHAH BÄSTA! ;D

Datum:2008-12-24 Tid: 20:53:14
URL: http://shahrzad.blogg.se/
Postat av: juanita

HAHAHA, knaaas kväll :)

Datum:2008-12-24 Tid: 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0