20 december - 4 dagar kvar!

gooood morgon! Jag mår mycket mycket bättre nu faktiskt, min magsjuka varade typ bara 1 ½ dag. Tur att de inte varade längre, hade aldrig stått ut. Aja, idag ska jag faktiskt åka och julhandla med mis abuelitos :) De var ett tag sen jag träffa dem, saknat dem jätte mycket. Senare kanske jag,Vanessa och Sassa ska på en fest i Vårby Gård, nån annan som ska dit(?)

De börjar närma sig julen (BARA 4 DAGAR KVAR) och vi har fortfarande inte fixat julgran /: känns lite tomt .. men julpyntat har vi däremot gjort. Jag minns när man var liten, då man verkligen såg fram emot julen och framförallt TOMTEN! Fast nu vet man ju lixom att han egentligen inte finns, men de är endå lite förvirrande. För vissa säger att han finns, och vissa inte. JAG har hört att den "riktiga"
 tomten bor i Finland men hur säker kan man vara på de på en skala 1-10 (?) hmm..

Jag ska börja klä på mig nu och så småningom ska vi åka, ciao! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0