13 december - riktig pluggdag -_-'

Hejsan, jag har inte kunnat blogga på några dagar pga. att jag inte har nån data för tillfället. Igår (fredag) så hade vi Lucia firande i skolan och alla i hela skolan var där och tittade, de gick riktigt bra men jag var lika nervös som alltid när jag står på scen. Fast igår var de faktiskt lite mer nervöst än vanligt, pga. att en speciell person var där och kollade på, (du vet vem du är). Idag har jag varit hemma och pluggat matte, heeela dagen! Har inte varit ute på hela dagen faktiskt, rätt skönt ibland. Har matteprov på tisdag så jag satt hemma och repeterade alla kapitel vi arbetat med, önska mig lycka till! Nu sitter jag nere i vardagsrummet med mamita och fikar & kollar på nån thaikwando film haha! skit äcklig film, fajt i varenda scen, aja.. Ska fortsätta kolla på filmen, ha de bra<3 Lussebullar är så gaaaalet gott!

Postat av: Alexandra

Själv har man också pluggat :) en klapp på axeln till oss båda minsann ^^



Kul med Luciauppträdande. Hoppas Lucia-dagen varit fin.

Nattis

Datum:2008-12-13 Tid: 23:21:34
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0